Steunt u ons?

Vriendenkring

De vriendenkring is onmisbaar voor Harmonie Union en zorgt ervoor dat we kunnen blijven investeren in de jeugd, hoogwaardige muziekinstrumenten en prachtige evenementen en optredens. U kunt al vriend worden vanaf slechts zo’n 4 euro per maand (50 euro per jaar), en we zijn u vanzelfsprekend erg dankbaar voor uw vriendschap. Als vriend houden we u op de hoogte van onze activiteiten en heeft u net een streepje voor bij evenementen en optredens.

U kunt zich aanmelden via het onderstaande formulier of dit kenbaar maken bij een van de bestuursleden.

Jubileumsponsoren

We vieren ons jubileumjaar groots! Dat is alleen mogelijk door de steun van sponsoren. Tijdens dit jubileumjaar mogen we rekenen op een groot aantal sponsoren die ons een warm hart toedragen. Onze dankbaarheid naar deze sponsoren is GROOTS!

sponsoren jubileumjaar

Interesse om sponsor te worden van ons jubileumjaar of van een concert of evenement in de toekomst?

Graag lichten we u deze sponsormogelijkheden verder toe! Contactpersoon vanuit het bestuur hiervoor is Wilfred van Erp.

Subsidies & Bijdragen

Naast onze sponsoren zijn we als Union afhankelijk van subsidies en bijdragen van gemeentelijke en landelijke instellingen, regelingen en fondsen. Door deze subsidies en bijdragen kunnen we als Union cultuur blijven maken!

Gemeente 's-Hertogenbosch

De gemeente 's-Hertogenbosch ondersteunt haar amateurkunst-verenigingen en ook via het Wijk- buurt- en dorpsbudget worden (lokale) activiteiten ondersteunt.

Union heeft deze structurel en incidentele ondersteuning hard nodig om bijvoorbeeld instrumenten te onderhouden, jeugdleden op te leiden en aantrekkelijke evenementen te kunnen organiseren.

Prins Bernhard Cultuurfonds

Cultuur verbindt ons. We hebben elkaar nodig. Want zonder ons geen cultuur. En zonder cultuur geen ons. Daarom investeert het Prins Bernhard Cultuurfonds in cultuur en natuur in Nederland en het Caribisch deel van ons Koninkrijk.

Union straalt dit jaar tijdens haar Jubileumjaar. Door bijdragen van het Prins Bernhard Cultuurfonds zijn we prachtig in het nieuw gestoken en kunnen we ons jubileumjaar GROOTS vieren.

VSBfonds

VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving. In de vorm van donaties, praktische kennis en netwerken. Het fonds wil bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land. Door sociale en culturele projecten te steunen en door studiebeurzen te verstrekken. Zodat iedereen zijn of haar plek krijgt in onze diverse samenleving en kan groeien, leren en leven met én dankzij elkaar. Vandaar het motto van het fonds: ‘Iedereen doet mee’.

Met de bijdrage van het VSB fonds kan Union tijdens haar jubileumjaar het Groots Muzikaal Zandverhaal organiseren. Een evenement voor alle basisschoolkinderen van Nuland, immers; 'Iedereen doet mee'.