Nationale muziekloterij

Wij, Harmonie Union, doen mee als partner aan de “Nationale Muziekloterij”. Deze goede doelen loterij is een nieuwe manier om onze vereniging, maar juist ook muziek in het algemeen meer toekomst te geven. En daar worden wij natuurlijk heel enthousiast van!

De Nationale Muziekloterij is een initiatief van Limburgse bodem. De initiatiefnemers hiervan hebben muziek met de paplepel meegekregen. Als vereniging ondersteunen wij veel jaarlijkse activiteiten binnen onze gemeenschap. Denk bijvoorbeeld aan dorpsfestiviteiten zoals de optochten met sinterklaas en koningsdag, serenades en onze concerten. Jaarlijks stimuleren wij initiatieven om (jonge) muzikanten te ontwikkelen, en dit willen we graag nog jaren blijven doen. Muziek is tenslotte onderdeel van ons cultureel erfgoed en we willen dit graag aan de volgende generaties blijven doorgeven. Dit vraagt van onze vereniging een investering. En die doen we natuurlijk graag, maar dit kunnen we niet alleen.

Om die reden doen we dan ook mee aan de Muziekloterij. We bewandelen nieuwe wegen door er samen met de Muziekloterij voor te zorgen dat de zekerheid van het voortbestaan van onze vereniging wordt vergroot.

Wat gaat er nu gebeuren?

Het zou zo leuk zijn als ook u meedoet! Allereerst omdat dit onze vereniging toekomstbestendiger maakt: 50% van de opbrengst van deze loterij gaat namelijk direct naar onze vereniging. Deze opbrengst gaan wij inzetten voor het maestro concert en aanschaf van muziekinstrumenten. Maar ook u als deelnemer maakt kans op leuke prijzen. Geen miljoenen knallers, maar bescheiden prijzen. Op die manier wint onze vereniging, maakt u kans prijzen te winnen en wint de muziek in zijn algemeenheid. Oftewel; een Triple win!

Wij vragen u als inwoner van Nuland om ons te helpen. Door jullie hulp kunnen we hiervan een gemeenschappelijk succes maken. Doe mee en ……. “Geef toekomst muziek”

Klik hier om een lot te kopen

Wilt u meer weten over de Muziekloterij? Volg de ontwikkelingen via onze website, Facebook of via www.muziekloterij.nl. En wilt u graag meespelen of heeft u hierover vragen, tips of ideeën? Dan horen we dat natuurlijk graag. Neem hiervoor contact op met iemand van het bestuur of stuur een mail naar secretariaatunion@gmail.com